Skip to main content

Recenzja: Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 Auckland – Wellington – Christchurch – Auckland

LATAM Airlines – Klasa Biznes w Boeing B787 Auckland – Sydney – Auckland

Radisson Rewards – Radisson Blu Plaza Hotel Sydney, Sydney

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 Auckland – Wellington – Christchurch – Auckland

Air China – Klasa Biznes w Boeing 747 Pekin – Frankfurt

Szybka recenzja: Air China – Salonik Pierwszej Klasy, Pekin

Hilton Honors – DoubleTree by Hilton Wellington, Wellington

Hilton Honors – Chateau on the Park – Christchurch, a DoubleTree by Hilton, Christchurch

 

Podczas naszej ostatniej wyprawy do Nowej Zelandii postanowiliśmy zwiedzić trzy miasta na obu wyspach: Auckland, Wellington i Christchurch. Mieliśmy na to 8 dni, w związku z czym jedynym rozsądnym środkiem transportu okazał się samolot. Jeśli samolot, to naszym wyborem numer jeden są linie należące do sojuszu Star Alliance. Zbieramy tu mile i posiadamy najwyższy status – Star Alliance Gold – a więc możemy korzystać z kilku przydatnych benefitów, takich jak możliwość nadania dodatkowej sztuki bagażu, możliwość skorzystania z saloników lotniskowych, wejścia na pokład w pierwszej kolejności czy też priorytetowego doręczenia bagażu na lotnisku docelowym. Ponieważ narodowy przewoźnik Nowej Zelandii, linia Air New Zealand, należy do Star Alliance, to ofertę tej linii sprawdziliśmy w pierwszej kolejności. Podróżowaliśmy z dwiema dużymi walizkami, więc szczególną uwagę zwracaliśmy na ceny biletów w taryfach z bagażem rejestrowanym.

Walizki gotowe do podróży

Tu z pomocą przyszedł nam właśnie status w Star Alliance. Mogliśmy zrobić rezerwację dla dwóch pasażerów w klasie ekonomicznej (jedynej oferowanej przez Air New Zealand na lotach krajowych), gdzie jeden podróżował z biletem w najniższej taryfie “seat”, bez bagażu rejestrowanego (w tym bez bagażu statusowego), podczas gdy drugi pasażer miał wykupiony bilet w taryfie “seat+bag”, w której przysługiwało mu nadanie nawet dwóch sztuk bagażu (jeden wynikający z taryfy, drugi ze statusu *G). Było to zdecydowanie najkorzystniejsze kosztowo rozwiązanie dla nas. Dodatkowym, przydatnym, a rzadko spotykanym rozwiązaniem jakie oferuje Air New Zealand, jest możliwość zrobienia jednej rezerwacji dla wielu osób podróżujących z biletami wykupionymi w różnych taryfach.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – różne taryfy na jednej rezerwacji na stronie https://www.airnewzealand.co.nz/
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – różne taryfy na jednej rezerwacji na stronie https://www.airnewzealand.co.nz/

Posiadanie jednej rezerwacji ułatwia między innymi proces odprawy online. Warto w tym miejscu wspomnieć, że coraz więcej linii nie pozwala pasażerom na bezpłatny wybór miejsc obok siebie, nawet jeśli mają oni tę samą rezerwację. Wyjątkiem są zazwyczaj pasażerowie ze statusami, którzy mają często znacznie większy wybór miejsc, oraz z reguły mogą siedzieć obok siebie.

Po zakupie biletów wybraliśmy sobie bezpłatnie miejsca w samolotach. W Airbus A320 nasz wybór padł na rząd dwunasty przy wyjściu awaryjnym, a w ATR72 zajęliśmy jedne z ostatnich rzędów, które w samolotach tego typu są rzędami priorytetowymi, gdyż boarding prowadzony jest przy użyciu tylko tylnych drzwi. Jednocześnie zauważyliśmy, że nowozelandzki przewoźnik stosuje tak zwany “soft block” dla pasażerów statusowych. Oznacza to, że miejsce obok nas pozostanie wyłączone z wyboru dla innych pasażerów (zablokowane) do czasu, gdy przewoźnik ma dostępne inne miejsca w tym samolocie. W przypadku kiedy nie wszystkie miejsca na dany lot zostały sprzedane, mamy szansę na dodatkową przestrzeń.

 

Linie: Air New Zealand

Lot: NZ 461

Trasa: AKL – WLG

Samolot: Airbus A320

Klasa: Y (ekonomiczna)

Czas planowy: 21.00 – 22.05

Parę godzin przed planowanym wylotem z Auckland do Wellington otrzymujemy wiadomość od linii lotniczej, że nasz lot jest opóźniony o trzydzieści pięć minut, w związku z tym możemy przebukować się na wcześniejszy rejs.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – wiadomość w aplikacji mobilnej Air New Zealand o opóźnieniu lotu

W notyfikacji otrzymujemy link, który przenosi nas na stronę przewoźnika, ale z niewiadomych powodów nie możemy dokończyć zmiany rezerwacji. Znajdujemy się w terminalu międzynarodowym lotniska w Auckland, gdzie właśnie przylecieliśmy z Sydney. Udajemy się więc do stanowisk odprawy priorytetowej Air New Zealand i tam próbujemy dowiedzieć się czegoś więcej.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – opera w Sydney
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – śpiący Koala
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – start z Sydney
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – podejście do lądowania w Auckland
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – podejście do lądowania w Auckland

Pani, która nas obsługuje checkuje nasze bagaże na lot krajowy, oraz informuje, że nie może nas przebukować na inny rejs, gdyż nie mamy taryfy „flex”, pozwalającej na bezpłatne zmiany rejsów. Wyraża zdziwienie, że otrzymaliśmy wprowadzającą w błąd wiadomość i przeprasza za niedogodności. Jeden z naszych bagaży otrzymuje zawieszkę “heavy”, gdyż waży nieco ponad przepisowe dwadzieścia trzy kilogramy. Na szczęście lekka nadwaga nie powoduje konieczności dopłacenia za przekroczenie limitu. Jak się później okazuje, przewoźnik wszystkie bagaże o wadze powyżej dwudziestu kilogramów oznacza jako “ciężkie”.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – płaskorzeźba na ścianie lotniska w Auckland
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – wejście do stanowisk premium check-in Air New Zealand na lotnisku w Auckland (international)

Po dokonanej odprawie bagażowej udajemy się do busa, który zawozi nas do położonego niedaleko terminala krajowego, gdzie bardzo sprawnie przechodzimy kontrolę bezpieczeństwa i kierujemy się do lounge’a Air New Zealand, na piętrze terminala. Salonik pęka w szwach i dopiero po dłuższej chwili udaje nam się znaleźć dwa wolne miejsca. Przed nami co najmniej trzy godziny oczekiwania na nasz opóźniony lot. Po pewnym czasie zostajemy wywołani przez recepcję, gdzie przedstawicielka Air New Zealand wielce zatroskanym głosem informuje nas, że nasz samolot ma kolejne opóźnienie i ona aktualnie próbuje nas przebukować na wcześniejszy lot. Widząc jej zaangażowanie i autentyczne przejęcie sprawą mówimy, że nie ma problemu i poczekamy na nasz samolot. Pani jest jednak nieugięta i głosem ciepłym, ale nieznoszącym sprzeciwu, przywodzącym na myśl głos babci mówiącej do wnuków, stwierdza: “Ja Was przebukuję, macie złoty status!” Nie protestujemy więcej. Po chwili rozmowy okazuje się, że jej zatroskanie wynikało z faktu, że nasz bagaż musiał być ponownie nadany (na lot, na który zostaliśmy przebookowani). Nie byłoby z tym problemu, gdyby nie krótki czas do odlotu naszego nowego samolotu. Aby mieć pewność, że bagaż również na ten lot zdąży, ktoś z nas musiał wyjść z lounge’a, zejść do hali odbioru bagażu, odebrać walizki z taśmy, oraz nadać je przy stanowisku check-in i wrócić do strefy airside, ponownie przechodząc przez kontrolę bezpieczeństwa. Całość zajęła mniej niż dziesięć minut, ale ilość przeprosin jakie usłyszeliśmy w związku z tą niedogodnością wprawiła nas w osłupienie.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – magazyn pokładowy Air New Zealand – Kia Ora

Na pokład samolotu wchodzimy z rękawa i zajmujemy nasze miejsca w rzędzie dwunastym, przy wyjściu awaryjnym. Praktycznie wszystkie miejsca w samolocie są zajęte, poza jednym. Środkowe miejsce między nami pozostaje puste. Idealnie! W naszym rzędzie podłokietniki podnoszą się do pozycji pionowej, ale oparcia nie są odchylane. Mamy za to bardzo dużo miejsca na nogi. Nad każdym fotelem znajduje się indywidualne oświetlenie i nawiew. To, czego nam brakuje, to gniazda z prądem, gdyż w saloniku nie udało nam się naładować sprzętów, ze względu na panujący tłok. Na szczęście na ratunek przychodzą powerbanki. Załoga jest sympatyczna, chociaż bywa dość stanowcza i w szczególności podczas instrukcji bezpieczeństwa bardzo pilnuje, aby pasażerowie zapoznali się z jej zasadami. My zostajemy dodatkowo przeszkoleni, ze względu na zajmowane miejsca przy wyjściu awaryjnym.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – widok na rampę lotniska w Auckland (wieczorem)

Po starcie i wyłączeniu sygnalizacji “zapiąć pasy” uruchomione zostają monitorki nad siedzeniami. W ramach pokładowej rozrywki odtwarzane są reklamy, oraz słynny quiz Air New Zealand. W międzyczasie załoga rozpoczyna serwis – pasażerowie otrzymują przekąskę (słodką lub słoną, do wyboru ciasteczka i chipsy, również bezglutenowe) oraz napój (woda, herbata i kawa).

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – infotainment na ekranach podczas lotu w Airbus A3200 Air New Zealand
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – słynny quiz Air New Zealand na monitorach podczas lotu na pokładzie Airbusa A320
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – przekąski i napoje na trasach krajowych Air New Zealand
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – przekąski i napoje na trasach krajowych Air New Zealand

Rejs minął nam spokojnie i po pięćdziesięciu minutach lądujemy w Wellington. Cieszymy się, że linia dopuszcza możliwość zmiany rezerwację w sytuacji, gdy oryginalny lot jest opóźniony. Oczywiście, nie bez znaczenia jest fakt, że między Auckland a Wellington lata kilkanaście samolotów dziennie. Ostatecznie byliśmy w stolicy Nowej Zelandii półtorej godziny wcześniej niż planowaliśmy pierwotnie. W Śródziemiu witają nas bohaterowie trylogii Tolkiena – Gandalf i Wielki Orzeł.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – terminal największego lotniska Śródziemia (Middle-earth) czyli lotnisko w Wellington (Gandalf i Wielki Orzeł)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – terminal największego lotniska Śródziemia (Middle-earth) czyli lotnisko w Wellington (Gandalf i Wielki Orzeł)

 

Linie: Air New Zealand

Lot: NZ 5353

Trasa: WLG – CHC

Samolot: ATR72

Klasa: Y (ekonomiczna)

Czas planowy: 12.05 – 13.05

W Wellington, najbardziej wysuniętej na południe stolicy na świecie, spędzamy kilka dni, po czym udajemy się do kolejnego punktu naszej podróży.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – kolejka na wzgórza w centrum Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – centrum Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington – znak poziomy – uwaga na pingwiny!
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington – Muzeum Narodowe Nowej Zelandii
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington – rzeźba Solace in the Wind
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington – pop-up sauna
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 ATR72 – okolice portu morskiego w Wellington

Tym razem lecimy na wyspę południową, do Christchurch. Lot wykonywany jest samolotem turbośmigłowym ATR72. Nadajemy bagaże w stanowisku check-in i udajemy się do saloniku obsługującego loty regionalne. Po drodze ponownie mijamy bohaterów Władcy Pierścienia – Gandalfa, Wielkiego Orła i Smaug’a. W saloniku delektujemy się kawą przygotowaną przez baristę specjalnie dla nas i obserwujemy naszego ATR’a, który stoi przy gate na wprost nas.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington (Middle-earth) – Smaug
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – terminal największego lotniska Śródziemia (Middle-earth) czyli lotnisko w Wellington (Gandalf i Wielki Orzeł)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – hala odlotów
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – salonik regionalny Air New Zealand – kawa, czekolada
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Wellington – hala odlotów, ATR72 (ZK-MVQ) za oknem

Boarding rozpoczyna się przed czasem i dopiero w tej chwili zdajemy sobie sprawę, że nie przechodziliśmy kontroli bezpieczeństwa! Przed podróżą czytaliśmy, że w Nowej Zelandii na lotach regionalnych, wykonywanych małymi samolotami turbośmigłowymi nie obowiązuje kontrola bezpieczeństwa, ale co innego o tym czytać, a co innego doświadczyć!

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – gate 18 na lotnisku w Wellington – lot z Wellington do Christchurch (WLG-CHC)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – gate 18 na lotnisku w Wellington – lot z Wellington do Christchurch (WLG-CHC)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ATR72 (ZK-MVQ) linii Air New Zealand na lotnisku w Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ATR72 (ZK-MVQ) linii Air New Zealand na lotnisku w Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ATR72 (ZK-MVQ) linii Air New Zealand na lotnisku w Wellington

Wejście do samolotu ATR72, jak już wspominaliśmy wcześniej, odbywa się tylko tylnymi drzwiami, więc od razu zajmujemy swoje miejsca w ostatnich rzędach. Ciekawostką jest, że do samolotu wchodzimy po pochylni, a nie po schodach. Jest to dość wygodne rozwiązanie dla osób z bagażami podręcznymi na kółkach. Po raz kolejny mamy wolne miejsca obok siebie, mimo, że samolot jest w większości zajęty.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ATR72 (ZK-MVQ) linii Air New Zealand na lotnisku w Wellington – kabina
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – wnętrze ATR72
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – wnętrze ATR72 – instrukcja bezpieczeństwa
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – wnętrze ATR72 – górne oświetlenie indywidualne, nawiewy

Chwilę po starcie trzyosobowa załoga rozpoczyna serwis. Na początku jedna ze stewardess roznosi wodę, a po chwili dwie stewardessy serwują napoje i słodką przekąskę korzystając z wózka. Obecne na pokładzie dzieci otrzymują dodatkowo cukierki i lizaki. Rejs minął spokojnie i szybko. Gdy wchodzimy do hali bagażowej na lotnisku w Christchurch, nasze bagaże czekają już na taśmie. To się nazywa priorytetowa dostawa bagażu!

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – start z Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – start z Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – start z Wellington
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko w Christchurch
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch, pianino
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch, pianino
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ściana na lotnisku w Christchurch

 

Linie: Air New Zealand

Lot: NZ 534

Trasa: CHC – AKL

Samolot: Airbus A320

Klasa: Y (ekonomiczna)

Czas planowy: 10.00 – 11.20

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ogród botaniczny w Christchurch
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – ogród botaniczny w Christchurch – zegar słoneczny
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – muzeum Canterbury
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – The Arts Center
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – tramwaj
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – Antigua Boat Sheds
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – Canterbury Earthquake National Memorial – Pomnik Ofiar Trzęsienia Ziemi
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – mural
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – rzeźba Kielich (The Chalice) na Placu Katedralnym
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Christchurch – Katedra Christchurch, Plac Katedralny, szachy

Ostatni lot krajowy w Nowej Zelandii, z Christchurch do Auckland na pokładzie Airbusa A320, rozpoczynamy wizytą w dużym, przeszklonym saloniku Air New Zealand Koru Lounge z widokiem na płytę lotniska. Jedzenie niespecjalnie nam pasuje, więc ograniczamy się do zamówienia kawy u baristy, wykorzystując do tego celu, znany już z poprzednich saloników Air New Zealand, cyfrowy kiosk.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko w Christchurch, fortepain
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – stacja naprawy rowerów
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – kontrola bezpieczeństwa (można przenosić plyny/liquids are ok)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – hala odlotów – warcaby
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – Air New Zealand Koru lounge
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – Air New Zealand Koru lounge – zamawianie kawy
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – Air New Zealand Koru lounge – kawa z widokiem na płytę lotniska

Boarding zaczyna się o czasie. Mimo, że samolot jest zaparkowany przy bramce, nie wszyscy pasażerowie wejdą do niego bezpośrednio z rękawa. Air New Zealand prowadzi bowiem boarding strefowy i dla pasażerów w rzędach od szesnastego do trzydziestego wejście na pokład odbywa się tylnymi drzwiami, za pomocą schodów z poziomu płyty lotniska. Nasze miejsca znajdują się w rzędzie dwunastym, przy wyjściu awaryjnym, więc do samolotu wchodzimy korzystając z rękawa. Po zakończonym boardingu do pasażerów odzywa się kapitan, który wita nas słowami: “Panie i Panowie, Dziewczęta i Chłopcy, nasz lot potrwa jedną godzinę i piętnaście minut, czeka nas kilka turbulencji, ale generalnie będzie spokojnie. Zapnijcie pasy i zrelaksujcie się, a my zajmiemy się resztą”.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – lotnisko Christchurch – jetbridge bramki 19
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Airbus A320 Air New Zealand
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Airbus A320 Air New Zealand – exit row
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – Airbus A320 Air New Zealand – exit row

Samolot jest praktycznie pełny, zostały tylko 3 wolne miejsca, z czego jedno w naszym rzędzie, a dwa w ostatnim. Dziękujemy Star Alliance!

Serwis w trakcie lotu nie różni się od poprzednich. Tradycyjnie oferowane są napoje (kawa, herbata i woda) oraz przekąski. W Auckland lądujemy przed czasem, uprzednio podziwiając piękną panoramę miasta.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – A320 Air New Zealand – serwis na trasie krajowej Christchurch – Auckland (CHC-AKL)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – A320 Air New Zealand – na przelotowej
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – A320 Air New Zealand – lądowanie w Auckland
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – A320 Air New Zealand – lądowanie w Auckland (startujący samolot Samoa Airways)
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – marina i skyline Auckland
Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – widok z hotelu w Auckland

Po trzech lotach krajowych na pokładach Air New Zealand mamy same dobre doświadczenia z tą linią. Zaczynając od elastycznego i przyjaznego sposobu zakupu biletów, przez szereg benefitów dla najbardziej lojalnych pasażerów sojuszu, na przemiłej obsłudze zarówno na ziemi jak i w powietrzu kończąc.

Wprawdzie linia Air New Zealand była inicjatorem wprowadzenia taryf bez bagażu (w tym bez bagażu statusowego) i jako pasażerowie nie zapomnimy jej tego, ale w przyszłości nie będziemy wahać się, czy lecieć na ich pokładzie.

Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 – logo Air New Zealand

 

2 thoughts to “Recenzja: Air New Zealand – Klasa ekonomiczna w Airbus A320 i ATR72 Auckland – Wellington – Christchurch – Auckland”

    1. Cała przyjemność po naszej stronie. Mamy nadzieję, że informacje z naszego artykuły okażą się przydatne 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

×

Polub nas na Facebooku!